donderdag 5 november 2015

Week 7





Week 7 was een rustig weekje. Ik heb maar een beperkt aantal opdrachten gedaan, dit omdat ik weinig mails kreeg in vergelijking met vorige week.

Op maandag en dinsdag heb ik gewerkt aan 2 klusjes van Felice.

Voor Felice heb ik een planning in Excel gemaakt voor de folder Horesca. Dit is een folder waar we een advertentie in plaatsen met onze producten. We kunnen een filmpje met tekst in de advertentie plaatsen. Ik mocht zelf bedenken welke producten er in komen te staan en in welke maand. Ik heb natuurlijk wel seizoensgebonden producten bij de bijbehorende maanden gezet. Zo heb ik bijvoorbeeld de boerenkoolstamppot bij januari gezet en de spaghetti bolognese bij augustus.

Een voorbeeldje van zo'n advertentie in Horeca
Het 2de klusje was wat kopieer-plak werk. Ik moest namelijk in Data Outlet onze nieuwe producten toevoegen en onze oude producen (die uit het assortiment zijn) eruit halen. Hier was ik een aantal uur mee bezig omdat het er zo'n 500 waren.

De rest van de tijd heb ik me geconcentreerd op mijn kerntaak van school. Deze week heb ik de concurrentie-analyse en de DESTEP-analyse afgemaakt.


Vrijdag had ik vrij gevraagd wegens een begrafenis.

1 opmerking:

  1. Deze week heeft Sander ook een grote slag gemaakt in telefoon opnemen, gaat steeds beter. Top! Daarnaast hebben we donderdag nog wat punten besproken in de evaluatie.

    BeantwoordenVerwijderen