dinsdag 17 november 2015

Week 8



Week 8 was weer een redelijk drukke week. Ik zet mijn belangrijkste bezigheden eerst even op een rijtje. Vervolgens licht ik ze punt voor punt toe:

  • Enquête opstellen
  • Versturen van een Kerstkaart
  • Telefoon opnemen
  • Weekbericht maken

Enquête 
Voor mijn schoolopdracht ben ik dus aan het onderzoeken of er vraag is naar vegetarische kant en klaar maaltijden binnen de Foodservice. En of er dan vraag is naar producten op basis van groenten of naar producten op basis van vlees. Een onderdeel van dit onderzoek is het maken van een enquête. Ik heb met het maken van mijn enquête gebruik gemaakt van het programma Google Formulieren. Vanuit ons systeem Data Outlet heb ik een paar duizend mailadressen opgezocht en verstuurd. Ik heb er circa 100 reacties op gekregen. Klik op de volgende link om mijn enquête te zien:



Versturen van een Kerstkaart
Ik ben deze week ook bezig geweest om een Kerstkaart te versturen naar ons personeel. Op 12 december gaan we namelijk een Kerstborrel houden bij Henri voor het personeel en hun familie. Ook zal er die dag een rondleiding plaatsvinden bedoeld voor de familie. Aan mij de taak om de kerstkaart te maken (samen met Els), te drukken en te versturen. Ik heb er zo'n 80 verstuurd, een leuk klusje om te doen! Hierbij de gemaakte Kerstkaart:


Telefoon opnemen
Omdat mijn collega Annechiene Rijnen sommige dagen alleen op haar afdeling verkoop binnendienst zit, nemen Felice en ik voortaan de telefoon op. Dit omdat Annechiene het anders te druk krijgt.


Weekbericht maken
Om de 2 a 3 weken moet er weer een weekbericht worden gemaakt voor ons personeel. Ik krijg dan van het personeel input om dit vervolgens in het weekbericht te verwerken.


Weer een geslaagde week dus!







1 opmerking:

  1. Sander heeft een prima enquête gemaakt, helaas met versturen is er wel wat mis gegaan, maar ik denk dat Sander nu voortaan weet hoe het moet.
    Fijn dat er veel reacties zijn in ieder geval, ik ben benieuwd naar de resultaten.

    BeantwoordenVerwijderen