maandag 30 november 2015

Week 10



Van 23 t/m 27 november zat ik weer een weekje op kantoor bij Henri.

In deze week was er op de dinsdag een Sinterklaasfeest georganiseerd door de personeelsvereniging van Henri. Helaas kon ik hier niet bij zijn omdat ik een rekentoets moest maken op school, tevens ook mijn laatste toets van mijn opleiding. Mij werd verteld dat het Sinterklaasfeest een groot succes was, hier een collage die ik heb gebruikt voor het weekbericht:




Naast het weekbericht ben ik ook weer bezig geweest met mijn schoolopdracht. Omdat ik nog niet helemaal klaar was om de enquĂȘtes te verwerken ga ik dit volgende week voortzetten.

Verder heb ik opdrachtjes gedaan zoals:
  • De telefoon opnemen
  • Poster gemaakt voor Hans (zie foto)
  • Producten weggebracht naar van Heinde
  • Een aantal dingen regelen voor het Kerstfeest van 12 december.











1 opmerking:

  1. Weekbericht was snel gevuld; Sander heeft leuke collages gemaakt voor het weekbericht en dit verder goed uitgevoerd. Telefoon aannemen gaat goed nu! Er gaat ook nog wel eens wat mis in de werkzaamheden die Sander uitvoert. Probeer accuraat te zijn, en vooral goed te luisteren bij uitleg of een vraag en indien nodig te vragen om verduidelijking.

    BeantwoordenVerwijderen