vrijdag 4 december 2015

Week 11




In week 11 heb ik weer een aantal leuke opdrachten mogen doen bij Henri BV! Ik laat mijn activiteiten per dag zien van deze week.


Maandag

Op de maandag ben ik druk geweest met het verwerken van mijn enquête vanuit PSPP. Ik heb conclusies geschreven bij elke vraag van mijn enquête en dit in mijn schoolopdracht gezet. Volgende week ga ik hier mee verder, ook ga dan een presentie maken. Op 15 december moet ik namelijk alweer naar school om mijn opdracht in te leveren. Gelukkig loop ik ver voor.

Dinsdag
Op dinsdag ben ik bezig geweest het met controleren van de clean labels. Deze stonden namelijk fout weergegeven in ons assortimentslijst en op de site. Sommige producten die niet clean label zijn stonden toch weergegeven als wel clean label. Ook waren er producten die wel clean label zijn maar stonden weergegeven als niet clean label. Dit heb ik op de dinsdag dus even recht gezet.

Voor de mensen die niet bekend zijn met de term clean label:
http://www.henri.nl/Clean%20Label

Woensdag
Aangezien dit een behoorlijke klus was om alle artikelen na te kijken was ik hier op woensdag ook nog druk mee bezig.

Verder heb ik op deze dag een Kerstvergadering gehad, aangezien er op 12 december een Kerstfeest plaatsvind op ons terrein. Els, Danielle en ik hebben de taak om deze zo goed mogelijk te organiseren. Hier een overzichtje van de activiteiten die op mijn naam stonden voor het Kerstfeest:

Kerstfeest:
  • Uitnodiging maken.
  • Kerstbomen regelen.
  • Barpersoneel regelen.
  • Muzieklijst in elkaar zetten.
  • Bijhouden wie allemaal komen.
  • Ideeën verzinnen voor het feest.
Ook sturen we al ons personeel een mooi Kerstpakket. Hier moet natuurlijk ook het een en al voor geregeld en gedaan worden.


Kerstpakketten:
  • Kaart maken
  • Noten regelen
  • Chocolade regelen
  • Kerstpakketten inpakken (8 december)

Donderdag
Donderdag was weer een druk dagje. In de ochtend ben ik aan de slag gegaan met de dingen voor het Kerstfeest. Tussendoor de telefoon oppakken kwam ook weer aan bod.
In de middag heb ik etiketten opgehaald in Tilburg en producten afgeleverd bij van Heinde.

Vrijdag
Op vrijdag heb ik gewerkt aan mijn schoolopdracht en ben ik naar 's-'s-Hertogenbosch gegaan om de noten te regelen.



Weer een geslaagde week dus bij Henri BV!

1 opmerking:

  1. Sanders talent is organiseren! Hij neemt initiatief en regelt van alles voor het Kerstfeest. Hartstikke goed. Ik ga kijken of we daar meer mee kunnen, als straks het Kerstfeest voorbij is.

    BeantwoordenVerwijderen