vrijdag 11 december 2015

Week 12




Deze week stond in het teken van 2 dingen namelijk:
Het Kerstfeest van 12 december (komende zaterdag)
Mijn schoolopdracht (die ik komende dinsdag moet inleveren)


Het Kerstfeest
Voor het Kerstfeest moest nog een hoop geregeld en gedaan worden. Mijn activiteiten hiervoor heb ik in mijn vorige weekbericht al gemeld. Deze heb ik afgelopen week dus allemaal afgewerkt. Ook kwamen er nog een aantal dingen bij:
  • Producten bestellen en in de vitrine leggen, tijdens de rondleiding kunnen mensen dan zien wat wij zoal produceren.
  • Kaart maken met informatie over ons bedrijf die we vervolgens in ons bedrijf ophangen (ook voor tijdens de rondleiding).
  • Boodschappen doen voor het feest.

Schoolopdracht
Aangezien ik mijn opdracht komende dinsdag moet inleveren en ik er nog het een en ander voor moest doen ben ik hier druk bezig mee geweest afgelopen week. Gelukkig heb ik alles afgekregen en kan ik het dinsdag dus inleveren op school.

Morgen het Kerstfeest dus hier op het bedrijf. Een collage hiervan zal volgen in mijn volgende weekbericht!

1 opmerking:

  1. Het Kerstfeest was een groot succes. Goed mee geregeld en prima meegewerkt tijdens het feest zelf met tappen. Zijn schoolopdracht heeft hij keurig op tijd ingeleverd. De opvolging van de acties naar aanleiding van het onderzoek, had iets anders gecommuniceerd gemoeten, dit is verder besproken.

    BeantwoordenVerwijderen