woensdag 23 december 2015

Week 13




Na een ontzettend geslaagd personeelsfeest begon op maandag weer de normale werkweek. Hieronder een collage van het personeelsfeest die ik heb gemaakt voor in het weekbericht.




Deze week ben ik weer met een aantal dingen aan de slag gegaan:


Weekbericht
Na 3 weken was het weer tijd voor een weekbericht. Hier ben ik op de woensdag mee bezig geweest.

Kerstpakketten
We hebben kerstpakketten gemaakt voor ons personeel, 1 probleem, ze zijn nog steeds niet allemaal uitgedeeld. Daarom heb ik op maandag en woensdagmiddag een bericht rondgestuurd dat ze op deze 2 dagen langs mogen komen om ze alsnog op te komen halen. Alsnog zijn er een aantal over..

Kerntaak
Op dinsdag ben ik terug naar school gegaan om mijn schoolopdracht in te leveren. Gelukkig heb ik voor mijn onderzoek of er vraag is naar vegetarische kant en klaar maaltijden een voldoende gehaald. In mijn onderzoek heb nog een aantal aanbevelingen gedaan/informatie gegeven, de personages die hier betrekking tot hebben heb ik een mail gestuurd.

Loting
Ook kreeg ik de taak om een loting te houden onder het personeel, we krijgen namelijk ontzettend veel kerstcadeaus van onze klanten. Mijn idee was om van elk cadeau een foto te maken die ik vervolgens in een Henri envelop stop. Vervolgens mag (bijna) elke werknemer van Henri een envelop uitkiezen, dit is gelijk hun prijs. Ik stuur ze een mailtje om ze te informeren over deze loting.























Geen opmerkingen:

Een reactie posten