vrijdag 30 oktober 2015

Week 6



De 6de week van mijn stage begon op de woensdagochtend. Aangezien we ons niet aan de schoolvakantie's houden werken we met vrije dagen. Ik had dus maandag en dinsdag een vrije dag genomen.

Aangezien ik er maandag en dinsdag niet was stond mijn mailbox bij terugkomst goed vol. Hieronder een lijstje van de belangrijkste klusjes van deze week, het dik gedrukte licht ik later in het verslag toe:

- Teruggestuurde ansichtkaarten verwerken in Data Outlet (verwijderen/veranderen gegevens)
- Pakketjes opsturen met een prijslijst en een buffet USB.
- Weekbericht afmaken.
- Poster maken.
- flyer maken.
- Vergadering familiekerstborrel.

- En net zoals elke week moest ik weer een opdracht maken voor school.

Om de 2/3 weken is aan mij gevraagd om een weekbericht te maken voor het personeel. Hierin staan nieuwtjes zoals: nieuw in dienst, verjaardagen, recepten en nog vele andere onderwerpen die betrekking hebben op ons bedrijf. Hieronder een voorbeeldje van de 1ste pagina.




Verder kreeg ik een opdracht van Hans de Kruijf om een poster te maken. De poster moest gaan over de Pulled beef die we in het assortiment hebben. (zie foto rechts).

De flyer moest gaan over de verkiezing van de Top van Coop. De aardappelpuree met rode kool & appel van ons is namelijk genomineerd voor het beste product van het jaar! Vandaar heb ik een flyer gemaakt voor het personeel zodat ze er vanaf weten. Ik heb de flyer in de personeelskantine gelegd (zie foto links).





Weer een geslaagd weekje dus op kantoor!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten