vrijdag 16 oktober 2015

Week 4




Deze week van mijn stage was een week op kantoor. Deze week stond vooral in het teken van de 'Food Inspiration Days' die volgende week plaatsvind.


Op maandag kreeg ik gelijk een behoorlijke klus. Ik moesten alle producten overzetten in reflex, er werd mij verteld dat ik hier wel zo'n 20 uur mee bezig zou zijn. Ik had verwacht om aan het eind van de week de klus af te hebben gerond maar dat was tevergeefs. Doordat ik vele andere (belangrijkere) klusjes kreeg in de rest van de week lukte het me niet.



Op dinsdag kreeg ik een klusje van Els van Olphen om 2 etiketjes te ontwerpen voor de Food Inspiration Days. We gaan namelijk tijdens deze beurs tomatensoep en pompoensoep uitdelen in buisjes. Aan deze buisjes hangen we door middel van een elastiekje de etiketjes om te laten zien dat de soep van ons bedrijf is. (zie foto). Rond 14:45 uur moest ik me melden op school voor de eerste terugkom dag waar ik mijn eerste kerntaak kreeg. Ik heb tot 15 december 2015 de tijd om deze af te
ronden.



Eenmaal de stickers uitgeprint is het zaak om ze op de etiketten te plakken, 800 keer maar liefst! 400 keer de tomatensoep en 400 keer de pompoensoep. Dit was dus een behoorlijke klus waar ik wel wat uren mee bezig was.

Op donderdag ging ik verder met de stickers. Ondertussen werkte ik ook af en toe aan Reflex en pakte ik de telefoon op. In de middag kreeg ik een klusje van Hans de Kruijf om 50 doosjes te maken waar de Deli XL assortimentslijst, de Henri Prijslijst, een brief en een visiekaartje in moesten zitten (zie foto). Deze zijn bestemd voor de mensen die op de Food Inspiration Days interesse hebben in ons bedrijf.

Op vrijdag ronde ik het stickeren af en tevens ook het klusje van Hans. De rest van de dag ging ik verder met de mega klus in Reflex.




Volgende week maandag en dinsdag heb ik dus de Food Inspiration Days waar ik toch wel naar uit keek afgelopen week. Het verslag volgt!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten