donderdag 28 januari 2016

Week 17



Week 17 van mijn stage. Deze week ging er veel aandacht aan mijn schoolopdracht. Deze periode moet ik een promotieplan maken. Ik heb tot 16 februari de tijd.

Felice vertelde mij ik onze Henri Up maaltijden moet gaan promoten op een willekeurige manier. Ik heb bedacht om een standje neer te zetten bij van Heinde, waar onze producten namelijk verkocht worden. Els heeft geregeld dat ik daar op 11 of 12 februari terecht kan. Ook ga ik op Facebook een bericht plaatsen en promoten van onze Henri Up maaltijden.

Voor deze promotie moet natuurlijk van alles geregeld worden:

Stappen
1. Communiceren met Els over van Heinde.
2. Ontwerp in Photoshop maken voor een Flyer.
3. Ontwerp in Photoshop maken voor een Poster.
4. Ontwerp in Photoshop maken voor Facebook, Twitter en Instagram. (zelfde ontwerp)
5. Bericht op Facebook promoten.
6. Maaltijden regelen via Verkoop binnendienst.
7. Informatie over de gemiddelde verkopen van de Henri Up maaltijden bij van Heinde.
8. Promotiemateriaal regelen met verkoop binnendienst.


 
Ik kan hier dus tot 16 februari goed mee vooruit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten