vrijdag 19 februari 2016

Week 18



Van 15 tot 19 februari zat ik weer een weekje op kantoor. De week ervoor was het carnaval dus had ik een week vrij.

Aangezien ik een week vrij was waren er genoeg dingen te doen deze week namelijk:

- Het inleveren van mijn schoolopdracht.
- Het maken van een poster
- Prijslijsten opsturen (nog van de Horecava)
- Weekbericht


Het inleveren van mijn schoolopdracht.
Zoals ik in mijn vorige blogbericht al had geschreven, voor mijn promotieplan heb ik een demo gegeven bij de versmarkt Van Heinde in Den Bosch. De dag was goed verlopen en ik heb zo'n 30 kant en klaar maaltijden verkocht. Aangezien het zo ontzettend rustig was is dit nog een hoog aantal. Op dinsdagmiddag ben ik naar school gegaan om mijn opdracht in te leveren.




Het maken van een poster
Voor Hans de Kruijf (een van onze accountmanagers) kreeg ik de taak om een poster te maken aangezien hij een demo had in Assen. Op de poster moesten onze Fingerfood gerechten staan. Het resultaat ziet je hieronder. (links).




Prijslijsten opsturen (nog van de Horecava)
Tijdens de Horecava (zo'n maand geleden) hebben we veel potentiƫle klanten gesproken. Bij vele is het de bedoeling dat we ze informatie opsturen zodat ze het een en ander weten over ons assortiment. Die taak lag bij Felice en mij. Aan de ene klant sturen we een mailtje met de prijslijst en aan de andere sturen we een doosje met de prijslijst op.

Weekbericht
Op de donderdag ben ik aan de slag gegaan met het maken van het weekbericht.













1 opmerking:

  1. Sander heeft een prima demo gedaan bij Van Heinde. Jammer dat het rustig was. Hij heeft alles goed geregeld en zelf georganiseerd.

    BeantwoordenVerwijderen