maandag 11 januari 2016

Week 15



Stageweek 15 bij Henri Bv! De week voor de Horecava, hier was iedereen dus druk mee bezig.


Deze week ben ik gestart aan mijn opdracht voor school. Ik moet een promotie houden over onze Henri Up maaltijden. Later hier meer over.




Moodboard Henri Up Maaltijden


Op de vrijdag ben ik met Els op pad gegaan. Eerst zijn we naar Naaldwijk gereden waar we wat tomatenplantjes en tomaten hebben opgehaald. In Naaldwijk ligt namelijk het bedrijf Looije waar wij een reststroom tomaten overkopen die we in onze tomatensoep stoppen. Dit presenteren we ook op de beurs volgende week.

Nadat we deze spullen hadden opgehaald reden we door naar Amsterdam waar we volgende week een beurst hebben. In Amsterdam hebben we heel de dag aan onze stand gewerkt, foto's hiervan laat ik in het volgende weekbericht zien.

Komende dinsdag en woensdag ben ik ook te vinden op de Horecava, een verslag hiervan volgt!

Het verslag hiervan volgt nog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten