vrijdag 15 januari 2016

Week 16



Week 16 van mijn stage, en wat voor week! De Horecava stond namelijk op het programma. Ook dit jaar stonden wij weer met een ontzettende mooie stand op dit jaarlijks horeca evenement.


De Horecava duurt van maandag t/m donderdag. Aangezien we dit jaar nog een andere stagiaire hebben mocht ik er 2 dagen zijn, dinsdag en woensdag. Op deze 2 dagen stond ik in de kas, een gedeelte van onze stand. Hier serveerde ik onze kersttomatensoep.

Het was de bedoeling dat we het verhaal achter de tomatensoep duidelijk maakten aan iedereen. Dit was namelijk dat deze tomatensoep gemaakt wordt van resttomaten. Tomaten die gescheurd, gedeukt of een andere kleur hebben worden normaal gesproken allemaal weggegooid, dit is natuurlijk ontzettend zonde. Vandaar dat we een samenwerking hebben gezocht met het bedrijf Looije in Naaldwijk. Wij kopen deze resttomaten over en stoppen ze in onze soep.






Verder serveerden we nog wat fingerfood aan de andere kant van de stand. (zie foto hieronder)




Op donderdag en vrijdag ben ik bezig geweest met het verwerken van de visitekaartjes in Data Outlet. We hadden namelijk een kleine kas neergezet waar mensen hun visitekaart in konden doen, hiermee maakten ze kans op een kookboek. Aangezien we zo'n 150 visitekaartjes in de kas zaten is dit een tijdrovende klusje.

Iedereen kijkt gelukkig met een goed gevoel terug richting de beurs. We kunnen dus zeggen dat de Horecava 2016 voor Henri dit jaar geslaagd was!





                                         










Geen opmerkingen:

Een reactie posten