donderdag 7 april 2016

Laatste week



Op vrijdag 8 april zit het er alweer op, mijn stageperiode bij Henri BV. Vanaf augustus tot april heb ik 1000 uur stage gelopen waarin ik veel leuke en leerzame dingen mocht doen!

Allereerst heb ik hier mijn 3 schoolopdrachten mogen uitvoeren waarin ik een marktonderzoek  naar de vraag van vegetarische K&K maaltijden heb gehouden, een promotie bij van Heinde heb gedaan en de vindbaarheid heb verbeterd van onze filmpjes op Youtube. Aangezien de 3 opdrachten met een voldoende zijn behaald heb ik de opleiding Marketing & Communicatie succesvol afgerond! J Na de zomervakantie ga ik de overstap maken van MBO naar HBO met de 4 jarige opleiding Small Business & Retail Management.

De leukste dingen tijdens mijn stagetijd waren toch wel het staan op de beurzen en het organiseren van activiteiten zoals het personeelsfeest en de lunch!




1 opmerking:

  1. Bedankt Sander voor je inzet! Heel veel succes straks bij Small business & retail management!

    BeantwoordenVerwijderen