vrijdag 11 maart 2016

Week 20



Deze week heb ik een grote vooruitgang gemaakt aan mijn schoolopdracht. Ik heb 10 social media onderzocht met antwoord op de volgende vragen:

- Hoeveel gebruikers heeft het social media?
- Wat is het geografisch gebruikersgebied?
- Hoeveel uploadmogelijkheden heeft het?
- Is het social media geschikt voor het bedrijf?
- Wat is zijn de gebruikerstoepassingen?

Vervolgens heb ik een PowerPoint gemaakt waarin ik scores heb gegeven aan elk social media. Hiermee heb ik bepaald dat ik on Youtube account ga verbeteren. Ik ga proberen om meer views te krijgen per filmpje. Dit ga ik doen met behulp van een aantal dingen:

- De titel, beschrijving en de tags verbeteren/vergroten.
- Afspeellijst toevoegen.
- Annotaties toevoegen.
- Een ondertiteling maken bij een aantal filmpjes.

Op 22 maart moet ik het inleveren.

Verder heb ik de opdracht gekregen om een groepsindeling te maken voor het project Living The Brand met dit als resultaat:




Ook het weekbericht moest deze weer gemaakt worden.



1 opmerking:

  1. Sander heeft goed werk geleverd op ons you tube account! Een verdere professionalisering. Let wel goed op spelfouten in de teksten en ondertiteling.

    BeantwoordenVerwijderen